lauantai 6. huhtikuuta 2013

Moikka!

Mun nimi on sonia ja päätettiin tässä even kassa perustaa kpop blogi  =)
Kumpikaan meistä ei oo tässä mitenkään konkareita, niin  saa nähä mitä tulee tapahtumaan.

Mun ehotoomiin suosikki bändeihin kuuluvat Super Junior, Girls Generation, T-ara, B1A4 , Btob, Teen Top ja D-unit.
Mutta muitakin bändejä tulee kuuneltua erittäin ahkerasti. Fanikamoja omistan jonkun verran levyjä tuolta hyllystä löytyy 10 kappaletta.
Number one bias on rakas oma donghaeni, jolle olen omistanut puolet yhdestä seinästä. Kuvan laitan myöhemmin eka vaan pitää tutkia, että miten lisätä kuvia. Oon nimittäin tosi avuton kaikkien teknisten laitteitten kanssa, että ei toista uunoa ole nähty.
Blogimme ideana on mitäpä muutakaan, kuin hekuttaa musiikkivideoita ja k-draamoja joihin mä ainakin olen koukussa. Ensi postauksessa vähän enemmän sitten asiaa, koska nyt pitää alkaa tutstumaan tähän blogin ihmeelliseen maailmaan ,jotta saisi kuvia ja videoita lisättyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti